what a wonderful world

Valparna är bara några timmar gamla och redan så ramlar dom omkring i jakt efter mat, Kul att se att dom är så starka fasten Kiizo inte gick tiden ut. Jag har aldrig varit med under en valpning förut, men herre min skapare vilken upplevelse, en sån grej som man hoppas att alla nångång i livet kommer att få uppleva. riktigt häftigt så länge ingenting går fel. Tog en riktigt kass cambild på valparna, man ser inte så mycket av dom men man kan tydligt se en massa små svansar som sticker ut här och var. imorn kommer min mamma upp hit, vilket innebär att från och med imorn så har jag en ordentlig kamera som jag kan ta kort med på dom små liven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback