Rosa för tikar och blått för hanar så klart!

Så äntligen är det klart, Det var inte lätt att ta kort på dom små liven. Speciellt inte när man har en kamera som icke är bra! kommer bli mycket roligare att ta ordentliga kort på dom när dom springer runt ute i sin nya valphage som valparna inom några veckor kommer att få inviga, den är stor så finns mycket plats att springa på!


Riktig livsnjutare

Himla gosig

Mycket framåt

Väger mest..

Skrikhals och gosig

väldigt speciell

Utmärker sig inte så mycket, finnast täckning i kullen (tycker jag)
Mysig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Naaw, fan vad söta dom är asså :) pussa dom från mig! :) <3

2010-07-17 @ 06:57:12
Postat av: Carroo

ja och bilderna går inte att jämnföra med, så mycket finare i verkligheten!! haha det ska jag göra :D <3

2010-07-17 @ 12:33:22
Postat av: Erkko

Dom e asfina. jag vill ha allihop :)

Ha det bäst!! puss

2010-07-18 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback