Dom låter så himla mysigt

Stackars lilla Kiizo, Hon väckte mig första gången vid 5 tiden i morse och ville gå ut, och sen igen vid 8 och nyss så var jag ute med henne igen, stackarn är så himla lös i magen efter att ha ätit upp alla moderkakor igår. Innan hon började valpa så tänkte jag att hon får äta upp tre, det är väl lagom tänkte jag. Men man hann inte med att ta bort dom innan hon slurkat i sig dom . Så nu ska hon få lite fil i varje mål mat så hoppas att det går över snart för henne. Idag kommer Husse upp, vilket kommer göra kiizo så himla glad, lite av en hussehund kan man ju säga. Ska bli riktigt kul att få visa valparna :)



En bild på Kiizo när hon var valp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback